Jag besöker då och då ett kurscentra. De har ett återkommande problem, luft i bruksvattnet.
Egen brunn med ejektorpump.
Problemet måste väl vara på pumpens sugsida, aldrig på trycksidan?
Vänligen, novis som precis börjat att försöka förstå
PH
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.