3 061 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Lösvirkeshus?
Medlem
· Västa götalands
· 1 inlägg
Vad bra att det finns ett sånt här forum för folk som tänker bygga!
Jag är ute efter ett Lösvirkeshus som är lite special special, Vilka företag håller på med helt Lösvirkeshus? det är ju svårt att hitta på alla hemsidor? Jag vet att Fiskarhedenvillan håller på med lösvirke men är ute efter någon lite mindre!
Några erfarenheter?
Jag är ute efter ett Lösvirkeshus som är lite special special, Vilka företag håller på med helt Lösvirkeshus? det är ju svårt att hitta på alla hemsidor? Jag vet att Fiskarhedenvillan håller på med lösvirke men är ute efter någon lite mindre!
Några erfarenheter?
Haha, förlåt mig om du tar illa upp, inte alls meningen, men jag tycker det låter lika roligt varje gång nån reggar sig på byggahus.se och som första inlägg frågar om det är nån som har erfarenhet av att bygga hus. 
Välkommen ska du vara hur som helst, tyvärr har jag ingen av den efterfrågade erfarenheten. Ett alternativ skulle ju kunna vara att leta reda på några snickare du litar på och tillsammans med dom bygga huset (efter att då själv pratat med arkitekter och konstruktörer osv och tagit fram ritningar att bygga efter, förstås.)
Lycka till med projektet!
Välkommen ska du vara hur som helst, tyvärr har jag ingen av den efterfrågade erfarenheten. Ett alternativ skulle ju kunna vara att leta reda på några snickare du litar på och tillsammans med dom bygga huset (efter att då själv pratat med arkitekter och konstruktörer osv och tagit fram ritningar att bygga efter, förstås.)
Lycka till med projektet!
Medlem
· Västra götalands län
· 49 inlägg
Hej
Vi skall precis dra igång och bygga med Varbergshus, dom bygger uteslutande lösvirke.
Än så länge tycker jag att dom varit lätta att ha att göra med, hoppas det fortsätter så...
//Andreas
Vi skall precis dra igång och bygga med Varbergshus, dom bygger uteslutande lösvirke.
Än så länge tycker jag att dom varit lätta att ha att göra med, hoppas det fortsätter så...
//Andreas
S
SvanJohanna
Bannad
· Göteborgs stad
· 4 inlägg
SvanJohanna
Bannad
- Göteborgs stad
- 4 inlägg
Vi är i full gång med en Byggtonvilla och det går som bara den, allt har gått mycket snabbt efter bygglovet och vi har blivigt väldigt bra bemötta från samtliga inblandade! Huset är ett 100% lösvirkeshus med bra standard!
Priset vi har fått är fast och jag hoppas att vi håller de!
Vi har blivigt lovade en byggtid på 5 månader och fortsätter det som det går nu så ska vi nog va inne i mitten av augusti!
Kan än så läge varmt rekommendera leverantören!
Priset vi har fått är fast och jag hoppas att vi håller de!
Vi har blivigt lovade en byggtid på 5 månader och fortsätter det som det går nu så ska vi nog va inne i mitten av augusti!
Kan än så läge varmt rekommendera leverantören!
Klicka här för att svara