2 466 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
lösvirkeshus prisuppgift
Vi har fått en "mellan tummen och pekfingret" prisuppgift från en snickare som bygger trähus i moduler och fraktar det till vår tomt, reser det med vår hjälp på 1-2 dagar.
ca 350.000 kr inkl tak, väggar, innerväggar, isolering, fönster och dörr för 40.000 och frakten till tomten.
11/2-planshus om 82m2 i bottenplan.
Jag tycker det verkar ok. Vad säger ni?
ca 350.000 kr inkl tak, väggar, innerväggar, isolering, fönster och dörr för 40.000 och frakten till tomten.
Jag tittar på en tillbyggnad i 2 plan till mitt nuvarande hus och försöker skaffa mig en uppfattning om vad det kommer att landa på. Ett kvm-pris på över 10 000 tycker jag är orimligt eftersom jag ska göra mesta delen av invändiga jobbet själv.
Priset och bygge i moduler från "er" snickare verkar ju väldigt intressant - om det är rimligt eller ej är det svårt att ha någon uppfattning om.
Min undran - går det att få kontakt med honom?
Priset och bygge i moduler från "er" snickare verkar ju väldigt intressant - om det är rimligt eller ej är det svårt att ha någon uppfattning om.
Min undran - går det att få kontakt med honom?
Undrar hur jag kan få kontakt med den snickarn?Vi har fått en "mellan tummen och pekfingret" prisuppgift från en snickare som bygger trähus i moduler och fraktar det till vår tomt, reser det med vår hjälp på 1-2 dagar.
Tycker även att detta låter intressant då det är just en 1-plans vi är intresserade av. Var kan jag hitta denne entreprenören?
mvh
yssa
Klicka här för att svara