Hej!
Någon som har erfarenhet av att isolera takstolarna i snedtak? Vi har fått rådet ifrån vår byggare att göra så. Kommer inte lösullen sjunka ihop i takstolarna? De flesta lösullsentreprenörer verkar erbjuda detta men hur bra är det?
Man packar den hårdare än då den läggs ut fritt på ex vinden.
Är det ett ryggåstak så är det isolerat på under två-tre timmar, mycket smidigare än isolerskivor, jag antar att det är det snickaren menar.