Hej!
Någon som har erfarenhet av att isolera takstolarna i snedtak? Vi har fått rådet ifrån vår byggare att göra så. Kommer inte lösullen sjunka ihop i takstolarna? De flesta lösullsentreprenörer verkar erbjuda detta men hur bra är det?

/fundersam
 
Man packar den hårdare än då den läggs ut fritt på ex vinden.
Är det ett ryggåstak så är det isolerat på under två-tre timmar, mycket smidigare än isolerskivor, jag antar att det är det snickaren menar.
 
Jepp det stämmer det är Ryggåstak plus en del med bjälklag. Tanken är att ha 400mm med lössull - det är ganska stora takstolar.

Ok så man packar det hårdare för att det inte ska sjunka ihop.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.