Har läst på så mycket jag kan och många trådar här på byggahus nämner att man inte ska sätta ångspärr I innertaket i garage. Jag har garage + förråd som jag planerar att ha uppvärmt till cirka 15 grader. Ska jag ha ångspärr I taket eller inte?
Ångspärr tänkte jag sätta i ytterväggar.
En annan fråga, tänkte isolera i taket med Isover lösull. Går det att lägga detta direkt på gles/takgips om man nu ska skippa ångspärren?
Svårt att veta vad som är rätt då vissa säger ångspärr och vissa inte.