Hallo.
Har fått nys på lite kanontomter, inte alls säkert vi vill bygga men men.
Det finns inget kommunalt indraget, och inga möjligeheter. Hur gör man med avloppet? Vattnet blir ju såklart en egen brunn.
Har hört om nåt som heter aquatrion? Nån som vet nåt? Några erfarenheter etc`?
Det är bebyggt därikring idag, men tydligen så är dom som bor där, inte så pigga på att få dit fler folk. Så därför har jag inte kollat upp hur dom har det.
Tack för svar.