ClasseClas
T twp skrev:
Öppnat upp baksidan men kan inte direkt se något problem där iaf. Ska den yttre trumman verkligen sitta så löst?
Dämparna i botten, 3 st, är utslitna och bör bytas givet att du fixar det stora problemet.
 
Tror jag får ta och skrota skiten.

Kan man göra något kul med delarna, som motorn, värmaren eller något annat eller är det bara att slänga allt?
 
T twp skrev:
Tror jag får ta och skrota skiten.

Kan man göra något kul med delarna, som motorn, värmaren eller något annat eller är det bara att slänga allt?
Nån här på Byggahus tror jag gjorde en eldtunna av trumman.
Det finns några trådar med frågor hur man ska koppla en tvm-motor, men jag tror inte någon har återkopplat med något lyckat projekt. Värmelementet kanske funkar till en sibborator?

/Höghus
 
P
T twp skrev:
Tror jag får ta och skrota skiten.

Kan man göra något kul med delarna, som motorn, värmaren eller något annat eller är det bara att slänga allt?
Ja ge bort den i julklapp...
 
Tänkte bara uppdatera/avsluta tråden: Det slutade med att jag skrotade maskinen. Plockade först isär den och sparade lite delar och körde därefter resten till tippen.

Skulle någon vara i behov av några delar så säg till. Har tagit smågrejer som pumpar, relä, motor och sånt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.