4 224 läst ·
19 svar
4k läst
19 svar
Lös trumma i min Simens silence E 14 48
Nån här på Byggahus tror jag gjorde en eldtunna av trumman.T twp skrev:
Det finns några trådar med frågor hur man ska koppla en tvm-motor, men jag tror inte någon har återkopplat med något lyckat projekt. Värmelementet kanske funkar till en sibborator?
/Höghus
Tänkte bara uppdatera/avsluta tråden: Det slutade med att jag skrotade maskinen. Plockade först isär den och sparade lite delar och körde därefter resten till tippen.
Skulle någon vara i behov av några delar så säg till. Har tagit smågrejer som pumpar, relä, motor och sånt.
Skulle någon vara i behov av några delar så säg till. Har tagit smågrejer som pumpar, relä, motor och sånt.
Klicka här för att svara