8 424 läst ·
24 svar
8k läst
24 svar
Logosol LOG21 bandsåg!?!
Tänker inte gå i något större svarsmål på Logosols inlägg (då jag inte vet om inlägget ens är godkänt).
Men funderade lite på det som de skriver. Om nu maskinen är "så bra" som de vill påskynda, så tänkte jag att jag borde hitta mer info om den på deras hemsida. Så jag har suttit nu en stund och surfat runt där, men hittar inga länkar eller annan vägledning att de säljer den över huvudtaget. Man hittar dock den om man söker på namnet..
Om maskinen är så bra, och man vill gärna att fler skall hitta till den, kanske lite mer reklam om den, kanske en lite filmsnutt där man visar ur bra den är osv..
Men funderade lite på det som de skriver. Om nu maskinen är "så bra" som de vill påskynda, så tänkte jag att jag borde hitta mer info om den på deras hemsida. Så jag har suttit nu en stund och surfat runt där, men hittar inga länkar eller annan vägledning att de säljer den över huvudtaget. Man hittar dock den om man söker på namnet..
Om maskinen är så bra, och man vill gärna att fler skall hitta till den, kanske lite mer reklam om den, kanske en lite filmsnutt där man visar ur bra den är osv..
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Är det någon här som provat denna bandsåg? Logosol har den kvar och jag är lite småsugen att beställa en, fint att bara ha Logosol maskiner i snickarboden
kanske man en vacker dag hamnar i nysågat 
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Igår va väntanstider över! fick nämligen bandsågen och den var helt över mina förväntningar,, har ännu inget att anmärka på den,, kändes i bättre kvalite än vad annars kines grejjer är, så det kändes bra! dock fick mig att genast pirra i magen av att uppdatera bladstyrningen till Felders fina, om det nu passar men dem kanske har någon universal i sortimentet? .. spånsugen som jag beställt kommer förns nästa tisda då den levererades direkt ifrån fabrik och vart fast på terminalen, Schenker hade bara utkörning hit där jag bor på tisdagar.. :/
Då fick du med andra ord en betydligt bättre kines genom att betala betydligt mera för den.
Gratulerar till att bra köp!......... fast jag personligen föredrar en begagnad svensk maskin för samma pris.
Gratulerar till att bra köp!......... fast jag personligen föredrar en begagnad svensk maskin för samma pris.
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Tackheimlaga skrev:
Redigerat:
Berätta gärna rna hur den var hur den var när du har sågat lite med den
TE="pleqtiz, post: 2414663, member: 26828"]Tack
Jag personligen vägrar ta i begagnade snickerimaskiner så där är vi alla olika
jag är nöjd med detta köp och det blir ett helt perfekt komplement till min befintliga snickeripark med maskiner.[/QUOTE]
Berätta gärna hur den var när du har sågat lite med den
Berätta gärna hur den var när du har sågat lite med den
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Berätta gärna hur den var när du har sågat lite med denCCPusher skrev:
Berätta gärna rna hur den var hur den var när du har sågat lite med denTE="pleqtiz, post: 2414663, member: 26828"]Tack
Jag personligen vägrar ta i begagnade snickerimaskiner så där är vi alla olika
jag är nöjd med detta köp och det blir ett helt perfekt komplement till min befintliga snickeripark med maskiner.
Kan ta ett tag. Än står den där den står där jag lämnade den efter jag köpt den
Klicka här för att svara