Tänkte dra lite flexslang till elcentralen innan elektriker kommer och kopplar.
Förstår mig inte på hur locket till centralen sitter fast.
4st plastskruv, dom går inte att lossa hela vägen och locket släpper inte. Trodde det var färgen eller tapeten som fastnat men verkar sitta som berget.
Vad missar jag?
Förstår mig inte på hur locket till centralen sitter fast.
4st plastskruv, dom går inte att lossa hela vägen och locket släpper inte. Trodde det var färgen eller tapeten som fastnat men verkar sitta som berget.
Vad missar jag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 844 inlägg
Det finns inga fler skruv. Ta i mer.
Skruvarna är som bajonett fäste lossa 1/4 varv, dra sedan höljet rätt ut! Man får vicka och bända lite på höljet.
Ta tag i skruven och dra den utåt medans du skruvar ut den.
Moderator
· Stockholm
· 57 821 inlägg
Skruvarna behöver man som sagt inte lossa mer.
Det var det jag tänkte, men det var helt stumt så den sitter som berget. Men får försöka bända loss den.L Leif i Skåne skrev:
Är du säker på att skruvarna kommer ut? Det känns som att dom ska sitta kvar men bara lossas på?I Intresserad22 skrev:
Okej, tack för informationenH hempularen skrev:
Klicka här för att svara
