Hej jag har en dimmer hemma där själva locket runt om är trasigt så det sitter inte fast som det ska, jag har letat men inte hittat det att köpa någonstans. Det står Lexel ATD315
Någon som vet om det finns att köpa löst?, jag bifogar bild. Det är alltså locket som inte är med på bilden som jag vill köpa
Någon som vet om det finns att köpa löst?, jag bifogar bild. Det är alltså locket som inte är med på bilden som jag vill köpa
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det ser ut som den utgående serien Eljo Trend. Tror inte det går att hitta någon reservdel tyvärr. Om du kan vänta lite kan jag spara en platta nästa gång jag stöter på en gammal dimmer, alt. leta i garaget vid nästa städning. I så fall skickar jag en.
tack för svar har googlat runt mer nu när jag visste namnet men hittar bara ratten/vredet.
Mussli det hade vart kanon om du hittar något lock och kan skicka, jätteschyst säg bara till så kan jag swisha fraktkostnad och tack😊
Mussli det hade vart kanon om du hittar något lock och kan skicka, jätteschyst säg bara till så kan jag swisha fraktkostnad och tack😊
Moderator
· Stockholm
· 57 831 inlägg
Hur skall locket sitta fast då? Går det inte att fixa med en klick lim eller silikon?
Locket sitter fast med en plastmutter runt "rattaxeln", locket är inte plant utan har olika djup.
Jag kan oxå eventuellt ha något lock liggande.
ABB har en serie som är nästan exakt som trend, kommer inte ihåg om det finns lösa lock till deras.
Jag kan oxå eventuellt ha något lock liggande.
ABB har en serie som är nästan exakt som trend, kommer inte ihåg om det finns lösa lock till deras.
Klicka här för att svara