Will installera LK webserver, fick error 17 inloggnings fel
Nämligen i manuallen står att jag ska trycka samtidig knappar OPEN och TIMER på huvudenhet och sen trycka röda knappen på webserver och släppa
Låter enkelt men det det står ingenstans vilka är dessa två knappar på huvudenhet
Finns dessa knappar U, L, A och 1-8
Så vad fan man trycker då?
Tack för hjälpen i fall någon vet , håller på att bli tokig
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.