Vet inte om detta blir under rätt rubrik, men men jag försöker... Jag har fått en jättefin kandelaber av en vän som är gjord i gjutjärn. Nu är det så att den har gått sönder, går det att svetsa, löda eller nåt och få den hel igen?
Tack för hjälpen!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.