Köpte före jul LED slinga (Istapp #88-708) från Biltema att hänga på altanen. Det gick åt 3st slingor för hela räcket.
Igår kväll när vi kom hem så lös inte slingan. Trodde det strulade med nexa systemet.

Det visade sig att felet var ena slingan där en inkapslad kopplingspunkt börjat brinna.
IMG_0423.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Detta kunde slutat med katastrof :mad:
 
Ja det där såg otrevligt ut:thumbdown:
 
Är den verkligen gjord för utomhusbruk?
 
Då ska det inte vara något problem att reklamera den.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.