Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Målar med Beckers expo.
Någon som vet vad det beror på och om de försvinner med tiden ?
Vet inte riktigt men ytterpanel är alltid gran , och den innehåller mycket kåda , kanske på det stället är panelen lite mera mättat med kåda . då fäster färgen dåligt och ligger utanpå , tänkte du på något om dålig täckning på vissa ställen när du målade
Nja är på ganska många ställen och panelen är målad sen tidigare med samma kulör och fabrikat, som gjordes innan montering av panelen. Provade att tvätta lite försiktigt med en svamp då fick jag bort det får se imorgon om de är borta.
Kan tycka att de ser ut att vara extra mycket vid spikarna, funderar på om de kan ha något med fuktigheten att göra ?
Knepigt i alla fall har målat på FM och det har varit bra väder så tycker det borde vara hyfsat torrt till kvällen
Kan tycka att de ser ut att vara extra mycket vid spikarna, funderar på om de kan ha något med fuktigheten att göra ?
Knepigt i alla fall har målat på FM och det har varit bra väder så tycker det borde vara hyfsat torrt till kvällen
Det blir samma för mig. Ljusa fläckar uppträder ca 1 dygn efter att andra strykningen har gjorts. Har blandat väldigt noga, målat när träet varit torrt, inte målat i direkt solsken, inte målat när det regnat, aldrig varit under 10°C någon gång på dygnet (lägsta temperatur är 5°C enligt färgburken), penseln har varit ren osv osv osv osv. Jag har målat med Nordsjö Supermatt.
Någon update på vad detta är??
Klicka här för att svara