Hej

Nån som har tips på hur man bygger en fin ljugarbänk? ;D kan vara skönt att han till sommaren när man ska ljuga lite.. :P
 
Totte_S
Klyv en stock i valfri längd, borra fyra hål på den rundade sidan som du sticker in ben av tex en i. Hyvla till sittytan. Klart!
 
Den var makalöst vacker Immobil!
Ska försöka mig på att snickra ihop en sådan då köket är klart!
Mvh jooselti, som snor tråden en liten stund ;)
 
ooops! Snodde visst makens nick också, sorry!
 
Tack för förslagen, nu får jag ta o jobba lite ;D
 
Det finns en bok skriven av Peter Långberg som heter 'Klassiska trädgårdsmöbler att snickra själv' utgiven av ICA-förlaget.
Innehåller bilder/foton, ritningar, snickeribeskrivningar för den som vill snickra bänkar, soffor, bord själv :)

MVH//Christina.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.