Jag behöver råd. Har väggar med vävtapet som jag hade tänkt gömma med renoveringsgips. Lägenheten är från 20-talet och dåligt ljudisolerad, därför funderar jag på att regla upp mot nuvarande vägg och isolera med rockwoll motsvarande. Problemet är att ena väggen begränsas av ett fönster vilket ger mig max 80 mm att jobba med. Detta begränsar val och material. Någon som har förslag och den stora frågan är om det ger något resultat eller om jag ska sk-ta i ljudisoleringen???