Tjoho!!! Idag har jag skrivit kontrakt på kåken och det känns bara bra, jag känner att jag har koll på läget: :)

Tack igen alla!
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Lycka till!!
 
M
Väcker liv i en gammal tråd. Hur snabbt kan en infiltration med in-drän (med grusbädd under) sätta igen vid tex översvämning. Räcker en dag eller ett par dagar?
 
  • Gilla
larsson r
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.