Jag och frugan betalar 100:- var/mån för livskydd hos Swedbank, vi är båda 31 år.
Dock så erbjöd sig banken att betala premien i 3 år om vi valde att stanna som kund hos dem.
Så vi fick nyligen 7200:- förskottsbetalade av vår bank.
 
har vanlig livförsäkring genom jobbet. har för mig det kostade 35kr/mån lr om det var 135. i vilket fall skulle detta ge min sambo runt 1 miljon utbetalt över flera år. om ja trilla av pinn dvs.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.