10 883 läst ·
84 svar
11k läst
84 svar
Litet kök med stor ho och häll
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Titta där, den verkar inte så hög heller, och köttkvarn finns som tillbehör
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Denna var iof riktigt nätt, http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2627040
Dock rätt dyrt efter man köpt till köttkvarn
Dock rätt dyrt efter man köpt till köttkvarn
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Pelly 5100 beställd från Beslagsmix.se, det är samma version som Epoq och många andra kör, skillnaden är enbart att ingen skiva ingår.
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Precis men framför allt exakt samma träslag som köksön
och de mått som passar, jag vill nämligen ha utdragslåda
Själv har jag inte den bästa erfarenheten från Herr Thörner d.y. Summerar jag upplevelsen så blir det tyvärr "slarvigt skött". Fram till beställning kändes allt rätt OK, men sedan var det otroligt rörigt hela vägen vad gäller betalningar, avsyning och inte minst leverans. Hoppas verkligen att det funkar bättre för er, för jag uppfattade hela upplevelsen som oerhört amatörmässigt och inte i närheten av vad man kan förvänta sig av ett företag som tar duktigt betalt för sina produkter.AndersMalmgren skrev:
Vad gäller häll och ho så tycker jag att gillar man att laga mat på riktigt så ska det vara en rejäl jävla spis som klarar att leverera till en ordentlig middag, i kombination med i alla fall två ugnar och sedan en rejäl ho till det, som är stor nog att stoppa ned det största kärl och/eller den största tallrik/bricka man har (som inte får plats i diskmaskinen!).
Amen
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Tack för infon
Var du nöjd med själva jobbet då?
Var du nöjd med själva jobbet då?
"Själva jobbet" att sätta stengolvet gjorde jag ju själv, så det är jag ju nöjd med
Jag köpte ju dock material till ett i sammanhanget tämligen stort stengolv från dem och jag känner mig faktiskt ganska lurad vad gäller egenskaperna på produkten ifråga, och vad jag blev lovad. Det tycker jag är synd. Hade gärna fortsatt att köpa från svenska leverantörer men när man insett att utländska aktörer dansar åttor runt firmor som Bror Thörner både vad gäller pris, kvalitet och leveranstider så blir det svårt att motivera att stödja "svensk kvalitet"...
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Ah, sorry missade att det var ett golv. Det låter ju tråkigt, de är de enda jag hittat som har den granit vi vill ha
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Väcker en gammal tråd.AndersMalmgren skrev:Ser dyrt ut![]()
Den falkn länka till verkar ju bra, 15 kilo är nice. Men om jag fattar rätt så fungerar den bara med 340mm höga saker? Vi är sugna på dena assistent
[länk]
Med dimensionerna från prisjakt representerade som en kub blir det en stor pjäs (dock är den ju såklart mindre i verkligheten)
[bild]
[bild]
Vi har nu beställt en Ankarsrum AKM6290 på mellandagsrean, det är precis på det berömda att det går med den lyft vi har enligt en cad jag gjort
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden