Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 605 inlägg
Det känns som att de tre 'arbetsytorna' är lite trånga. Samtidigt svårt att få en realistisk känsla utifrån bilden.
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det blir ganska trångt där i "arbetshörnet" mellan diskho/vask och spis om man är två som hjälps åt.
Eller är du ensam som novisen vid spisen?
Eller är du ensam som novisen vid spisen?
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Fast det hälper ju föga genom att köra 380mm ho istället för 520 och 600 istället för 700 häll dock
Några fler bilder som kanske visar respektive utrymme bättre, fotat från min ögonhöjd
Några fler bilder som kanske visar respektive utrymme bättre, fotat från min ögonhöjd
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag hade definitivt inte minskat storlek på hällen, det är väldigt bra med stor sådan. Dock ser jag inte riktigt vitsen med den lilla vasken bredvid den stora, skippar du den får du lite mer plats att lägga saker på när du arbetar. Annars kommer grönsakerna rulla ner i vasken hela tiden
Kan du inte flytta hela vaskskåpet ett steg till vänster? Då får du mer sammanhängande yta.
Kan du inte flytta hela vaskskåpet ett steg till vänster? Då får du mer sammanhängande yta.
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Ja man kanske ska skita i den lilla, man använder den ju en del dock idag, för att rinna av pasta, etc 
Men att sätta den längst till vänster tror jag inte på, blir trångt att jobba då mot väggen
Men att sätta den längst till vänster tror jag inte på, blir trångt att jobba då mot väggen
Medlem
· Stockholm
· 605 inlägg
Jag skulle också flytta vasken ett steg till vänster, i dagsläget är ju ingen arbetsyta mer än 60 bred vilket är lite lite om man hackar grönsaker.
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Köksön är ju 160 
Medlem
· Stockholm
· 605 inlägg
Aha, ok! Det förändrar ju saken
Om ni kommer förbereda större måltider vid ön så är kanske din lösning bra ändå. Att skippa den lilla vasken känns lite onödigt, ytan i hörnet använder man ändå inte så ofta till något viktigt.
Om ni kommer förbereda större måltider vid ön så är kanske din lösning bra ändå. Att skippa den lilla vasken känns lite onödigt, ytan i hörnet använder man ändå inte så ofta till något viktigt.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 605 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg




