Byggahus.se
Hej jag har byggt en toalett på över våningen jag sätte reglar och var på väg att gipsa så märkte jag att jag kan inte få in skivorna i själv toaletten det sitter just nu råsponten på tre väggar vad kan göra för att det ska se snyggt?
Kakla på Tra? Isf vad kan jag använda för att de ska inte lossna snarare framåt ?

lärjungen
R Ronny1212 skrev:
Hej jag har byggt en toalett på över våningen jag sätte reglar och var på väg att gipsa så märkte jag att jag kan inte få in skivorna i själv toaletten det sitter just nu råsponten på tre väggar vad kan göra för att det ska se snyggt?
Kakla på Tra? Isf vad kan jag använda för att de ska inte lossna snarare framåt ?
Du kan ju kapa gipsskivorna på mitten och fasa av dem så de går att spackla skarven snyggt. Det är lite pillrigare förstås, men fullt möjligt.

smalare skivor då? Finns ju såna också.

P
Kapa skivorna så att de går in. Ska du kakla behöver du inte fasa kanter och spackla.

Rekommenderat från shoppen

Varför visas rekommenderat från shoppen?

Rekommenderat från shoppen är en annons från Byggahus egen shop. Produktrekommendationer visas automatiskt baserat på nyckelord som nämns i foruminlägget. Vi matchar innehållet med relaterade produkter som kan hjälpa läsare med sina byggprojekt. Inläggskaparen har inte själv lagt in produkterna i inlägget.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.