Hej!
Jag vill belysa två ytterstolpar på en inglasning. Tanken är att ha en smalstrålande lampa som belyser stolen uppifrån och nedåt. Är det någon som har någon idé? Gärna så liten som möjligt då jag inte vill ha en stor lampa utan så "rent" som möjligt.
Jag har kollat på Hidelights sortiment, speciellt på "Beam Single" och "Led Mini Disc Scope". Är det någon som har erfarenhet av dessa?
Fundering 2:
Vi har satt in ett stort glasparti ut till trädäcket där ena halvan är inglasad och andra halvan utan inglasning. När det är mörkt ute så ser man inte trädäcket och tappar då den där härliga känslan av att det är större. Hur kan man belysa träcket så att det ser bra ut inifrån?
Någon som har någon idé?
Tack på förhand!