Jag har den här vedpannan ståendes i källaren. Den har tidigare använts till att värma upp vattnet i huset när det var direktverkande el. Den enda märkningen jag hittar är "PlamenMagma7", antar att det är modellbeteckningen. Den är fullt fungerande och är i gott skick. Nu är det som så att jag inte behöver den längre, står mest och tar plats. Finns det någon här som kanske kan tala om för mig vad man kan annonsera ut den för?