Hej!
Är nyfiken över era åsikter angående ett litet huvudbry jag har med listerna till ett takfönster i badrummet. Nedre list blir inte vågrät (som kaklet) om man lägger den an mot båda sidolister.
Frågan är vad som är bäst i en sådan situation, vad man stör sig minst på osv.
Bifogar en bild med två varianter.
Mvh Oscar