Ska ha listfritt runt fönster inomhus, hur ska jag göra för att målningen ska bli bra? Upplever att det är väldigt svårt att tejpa och få det bra!
Gipset behöver målas hela vägen mot fönstret men vill helst slippa använda mjukfog som gulnar med åren..
Har ni några tips?