D dereke #1 Medlem · Västra Götaland · 1 inlägg 5 dec 2015 13:10 dereke Medlem Västra Götaland 1 inlägg 5 dec 2015 13:10 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Har satt in en ny ytterdörr i huset. I samband med att den gamla dörren togs ur(samt karm) förstördes listen runt dörren som är av trä på samtliga sidor(se bilder). Nu är frågan vad jag istället skall sätta runt? Tunn trälist eller plåt? Tack! Mvh Tor
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Har satt in en ny ytterdörr i huset. I samband med att den gamla dörren togs ur(samt karm) förstördes listen runt dörren som är av trä på samtliga sidor(se bilder). Nu är frågan vad jag istället skall sätta runt? Tunn trälist eller plåt? Tack! Mvh Tor
V verktygsgurun #2 Medlem · Halland · 4 006 inlägg 7 dec 2015 19:16 verktygsgurun Medlem Halland 4 006 inlägg 7 dec 2015 19:16 #2 Jag hade satt en träsmyg och på det ett foder. Plåt i all ära men det blir inte så snyggt runt en ytterdörr.
Jag hade satt en träsmyg och på det ett foder. Plåt i all ära men det blir inte så snyggt runt en ytterdörr.