Hej alla !

Har fått en övervakningskamera till övers.
Linksys WVC200 med PTZ ( Pan, Tilt, Zoom ) funktion och mic.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=87481

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=2h75KCFEN_Y[/ame]


Orginalförpackningen finns tyvärr inte kvar, likaså med manualen.

Det som ingår är givetvis kameran, bordsställ, poweradapter, anten och en LANkabel (3Meter). Det finns självklart en app till iPad/iPhone för den som vill ha kontroll även på resande fot.

1600Kr prutat o klart + frakt om den ska skickas.
Den som är intreserad kan PMa mig så får ni IP och user/login till camen så ni kan kika.


mvh
momin
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.