5 375 läst ·
3 svar
5k läst
3 svar
Lindenvillan eller????
Hej!
Är det verkligen ingen i detta stora forumet som har någon erfarenhet av Lindenvillan???'
Vi tänker bygga ett arkitektritat enplanshus på ca 180-200 kvadrat boyta i sten/betong i södra Skåne.
Har hört talas om Lindenvillan och undrar om någon därute har nåra erfarenheter, eller kan rekommendera någon annan leveratörsom gör ett bra och prisvärt arbete.
Vi är intresserade av att eventuellt bara ta stomresning och göra resten av jobbet själv och med inhyrda hantverkare.
Är det verkligen ingen i detta stora forumet som har någon erfarenhet av Lindenvillan???'
Vi tänker bygga ett arkitektritat enplanshus på ca 180-200 kvadrat boyta i sten/betong i södra Skåne.
Har hört talas om Lindenvillan och undrar om någon därute har nåra erfarenheter, eller kan rekommendera någon annan leveratörsom gör ett bra och prisvärt arbete.
Vi är intresserade av att eventuellt bara ta stomresning och göra resten av jobbet själv och med inhyrda hantverkare.
Visst får du vara så fräck.
Priset vi har fått är ca 2,2 miljoner.
Då är priset på själva huset 1.3 och resten är hantverkarkostnader.
Jag räknar(läs;hoppas)dock med att få ner priset när fler anbud från hantverkarna börjar trilla in.
Priset vi har fått är ca 2,2 miljoner.
Då är priset på själva huset 1.3 och resten är hantverkarkostnader.
Jag räknar(läs;hoppas)dock med att få ner priset när fler anbud från hantverkarna börjar trilla in.
Klicka här för att svara