Hej!

Är det verkligen ingen i detta stora forumet som har någon erfarenhet av Lindenvillan???'

Vi tänker bygga ett arkitektritat enplanshus på ca 180-200 kvadrat boyta i sten/betong i södra Skåne.

Har hört talas om Lindenvillan och undrar om någon därute har nåra erfarenheter, eller kan rekommendera någon annan leveratörsom gör ett bra och prisvärt arbete.

Vi är intresserade av att eventuellt bara ta stomresning och göra resten av jobbet själv och med inhyrda hantverkare.
 
Hej

Så mycket erfarenhet har jag inte än men jag har fått prel. ritningar och priser på 1 1/2-plans hus på 195 kvm.

Än så länge kommer vi bra överrens men då har jag ju inte börjat pruta... ;D
 
Vi har oxå funderat på Lindenvillan, bland alla de andra 20 husleverantörerna.

Får man vara så fräck att fråga om priset Ni fått?

Irish! ::)
 
Visst får du vara så fräck.

Priset vi har fått är ca 2,2 miljoner.
Då är priset på själva huset 1.3 och resten är hantverkarkostnader.
Jag räknar(läs;hoppas)dock med att få ner priset när fler anbud från hantverkarna börjar trilla in.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.