A antoos #1 Medlem · JÄMTLAND · 62 inlägg 8 apr 2011 16:38 antoos Medlem JÄMTLAND 62 inlägg 8 apr 2011 16:38 #1 Hej! Vet inte om detta skall in under golv eller värme men försöker här till en början. Det är så att jag skall lägga en Forbo plastmatta. Under denna tänkte jag ha mig en golvvärmefolie, men jag vill samtidigt limma mattan, är detta något problem?
Hej! Vet inte om detta skall in under golv eller värme men försöker här till en början. Det är så att jag skall lägga en Forbo plastmatta. Under denna tänkte jag ha mig en golvvärmefolie, men jag vill samtidigt limma mattan, är detta något problem?
F Fliken #2 Medlem · Skåne · 269 inlägg 20 apr 2011 21:46 Fliken Medlem Skåne 269 inlägg 20 apr 2011 21:46 #2 Det kan bli ett problem att när limmet härdat och mattan sjunkit på plats så syns folien igenom. Vet faktiskt inte om man kan flytspackla en folie. Men kanske skulle ni överväga att flyta en en värmeslinga och limma mattan därefter /Fliken
Det kan bli ett problem att när limmet härdat och mattan sjunkit på plats så syns folien igenom. Vet faktiskt inte om man kan flytspackla en folie. Men kanske skulle ni överväga att flyta en en värmeslinga och limma mattan därefter /Fliken