Håller på att lägga nytt golv i vårt extra sovrum.
Där finns en liten klack under elementet (antar att det är för att dölja elementrören)
Hur gör jag här?
Ska jag limma fast golvet, eller fästa på annat sätt eller det räcker att bara lägga det på plats?
Bredden är ca 1 o 3/4 planka.
Tänkte lägga utan foam under just där!

Nyinstallation av trägolv vid ett element med en klack döljande rören.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Åsa Lund
Klistra fast
Sockellist ovanför
Plus list ner mot golvet på lägre nivå
 
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.