Håller på att lägga nytt golv i vårt extra sovrum.
Där finns en liten klack under elementet (antar att det är för att dölja elementrören)
Hur gör jag här?
Ska jag limma fast golvet, eller fästa på annat sätt eller det räcker att bara lägga det på plats?
Bredden är ca 1 o 3/4 planka.
Tänkte lägga utan foam under just där!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder