Hej!
Har röjt i förråden och har en massa spill över som bortskänkes, först till kvarn gäller. Finns ek, bok, furu, björk. Helstav och fingerskarvat. ca 8-10% fuktkvot, har legat inne i avfuktat förråd fram tills för 10 minuter sen.
Kan hämtas från och med nu i Lund. Ring 046-253797 eller 0708-646957.
//Daniel
Har röjt i förråden och har en massa spill över som bortskänkes, först till kvarn gäller. Finns ek, bok, furu, björk. Helstav och fingerskarvat. ca 8-10% fuktkvot, har legat inne i avfuktat förråd fram tills för 10 minuter sen.
Kan hämtas från och med nu i Lund. Ring 046-253797 eller 0708-646957.
//Daniel
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "avfuktat"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Oh, en hel massa små träbitar...
Undra om jag hinner före @Frustrator ?
#biterihopochförsökertittaåtettannathåll
Undra om jag hinner före @Frustrator ?
#biterihopochförsökertittaåtettannathåll
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Haha, ja det kanske var tur. Hade ingen tanke på att röja i skivförrådet då. Men som du vet...på vissa områden är tanke väldigt nära handling och bara tanken på att en enda gång till gå förbi 300 kg limfogskivor som jag inte använt på 3 år fick mig att krevera.jac skrev:
Haha bra fråga. Detta är den uppgraderade telefonen, gissar dock att det är mkt damm på linsen. I vilket fall så har jag precis fått en splitterny telefon eftersom skärmen sprack på den jag har nu. Men jag drar mig för att installera o krångla med den nya så jag kör m sprucken skärm tills den helt packar ihopOla C skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden