Hej!

Har röjt i förråden och har en massa spill över som bortskänkes, först till kvarn gäller. Finns ek, bok, furu, björk. Helstav och fingerskarvat. ca 8-10% fuktkvot, har legat inne i avfuktat förråd fram tills för 10 minuter sen.

Kan hämtas från och med nu i Lund. Ring 046-253797 eller 0708-646957.

//Daniel

Olika träplankor av ek, bok, furu och björk på en sliten blå vagn framför en skåpbil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Olika träskivor av ek, bok, furu och björk staplade på en körbar arbetsbänk utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har fått nycklarna till nya lokalen så jag kommer gärna :) inväntar bilen bara

Oh, en hel massa små träbitar...
Undra om jag hinner före @Frustrator ?
#biterihopochförsökertittaåtettannathåll

jac jac skrev:
Oh, en hel massa små träbitar...
Undra om jag hinner före @Frustrator ?
#biterihopochförsökertittaåtettannathåll
Hade inte frugan vart med bilen i gbg så hade du inte haft en chans ;)

Sen är det där inga småbitar..småbitar är ju sånt som ska slängas (alltså mindre än 4*4mm..)

• Gilla
jac
  • Laddar…
Tyvärr är allt redan hämtat.

• Gilla
jac
  • Laddar…
Skönt, då kan jag återgå till att fokusera på annat. Tur att högen inte låg där tidigare idag.

Har du lämnat tillbaka din nya telefon o återgått till den där gamla som tar bilder som ser ut att vara i en ångbastu?:geek:

jac jac skrev:
Skönt, då kan jag återgå till att fokusera på annat. Tur att högen inte låg där tidigare idag.
Haha, ja det kanske var tur. Hade ingen tanke på att röja i skivförrådet då. Men som du vet...på vissa områden är tanke väldigt nära handling och bara tanken på att en enda gång till gå förbi 300 kg limfogskivor som jag inte använt på 3 år fick mig att krevera.

Ola C Ola C skrev:
Har du lämnat tillbaka din nya telefon o återgått till den där gamla som tar bilder som ser ut att vara i en ångbastu?:geek:
Haha bra fråga. Detta är den uppgraderade telefonen, gissar dock att det är mkt damm på linsen. I vilket fall så har jag precis fått en splitterny telefon eftersom skärmen sprack på den jag har nu. Men jag drar mig för att installera o krångla med den nya så jag kör m sprucken skärm tills den helt packar ihop:)

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.