Om de är inlagda under heltäckningsmattornas guldepok på 60-talet (eller ev. 50/70) vad brukar det då finnas för lim under?
Hur svåra är de att få bort och hur mycket sitter kvar på golvet efteråt? Behöver man få bort allt eller kan man lämna limmet om mattresterna är borta och lägga nytt golv alt. plastmatta över?