Är det nåt du kanske behöver? Jag har ett hett tips när det gäller att kapa rakt i timmer men det var kanske inte det du var ute efter?

Manberg skrev:
Är det nåt du kanske behöver? Jag har ett hett tips när det gäller att kapa rakt i timmer men det var kanske inte det du var ute efter?
Njae, var bara allmänt nyfiken egentligen, har inget projekt i sikte där jag behöver en dylik tingest. Men berätta gärna om ditt tips! Kan det vara träning? ;)

Daniel_N>Har du en timmerjigg så går det att köra med den, men rätt mycket omständigare.
Eller säg så här, behöver du så låna min, däremot lånar jag aldrig ut motorsågarna så där får du köra med din egen.

/Kent

snickarboden skrev:
Daniel_N>Har du en timmerjigg så går det att köra med den, men rätt mycket omständigare.
Eller säg så här, behöver du så låna min, däremot lånar jag aldrig ut motorsågarna så där får du köra med din egen.

/Kent
Tack:)

Men som sagt så har jag inget liknande projekt i sikte, vara bara nyfiken på konstruktionen. Och jag har en elkedjesåg, maffigare saker än så känner jag mig inte riktigt redo för än, ska börja med att lära mig bemästra den;) Håller som bäst på att kolla upp de olika "slipa sågkedja"-trådarna.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.