Hej, jag såg att det ligger kvar någon mm vatten kvar i röret som.går i från golvbrunnen i duschen, är det nått problem eller kan man lita på skarvarna ?? Är ungefär 1 meter med en skarv innan den går ner . Tack
är det en kabin dusch?
eller är det en http://www.jafo.eu/produkter/index.php/golvbrunnar-plast/utan-mattpaket-sidoutlopp.html
eller är det en http://www.jafo.eu/produkter/index.php/golvbrunnar-plast/utan-mattpaket-sidoutlopp.html
Jag tror läckaget inte är ett jätteproblem (inga mängder vatten och utan tryck) men det är nog bakfall vilket jag antar lättare orsakar stopp. (Kan inte mycket om ämnet dock).
Redigerat:
Medlem
· Västernorrland
· 12 018 inlägg
Hur fick du för dig att undersöka detta då?
Klicka här för att svara
