Hej,

Här det någon som har sett/har erfarentehet av smegs horisontella diskmaskin?

Vi fundera på en sådan för att få bra arbetshöjd utan att behöva ha den upphöjd!
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=390953

/Ulf
 
Det är väl marginell skillnad i arbetshöjd, mycket pengar för att tjäna en decimeter eller vad det kan handla om. Böja sig måste man likafullt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.