Hej,
Precis flyttat in i ett nytt (nåja) hus och garaget har en Liftmaster 800 som inte fått mycket kärlek de senaste decenniet. Har egentligen tre saker som jag ser behöver göras på den och jag skulle uppskatta lite support med.
1. Smörjning - vad ska jag smörja och vilket fett / ngt annat ska jag använda för de rörliga delarna?
2. Det finns en väggkontroll som inte är inkopplad, om jag ska ta mig tid att koppla in den, vart ska vit/svart in?
3. Nya fjärrkontroller, testade på lite vinst och förlust att köpa två ifrån Amazon, men kunde inte koppla dem med öppnaren via den röda "prog" knappen - måste jag köpa original (och vart isådall)?