2 126 446 läst ·
6 767 svar
2126k läst
6,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Köpte skruvdragaren och sticksågen idag. Sticksågen är ju ut Performance serien och kändes helt OK. Lite ovant grepp men annars kändes den bra.
Skruvdragaren var det obalans i schucken och den skall lämnas tillbaka så fort som möjligt
Skruvdragaren var det obalans i schucken och den skall lämnas tillbaka så fort som möjligt
Sticksågen har jag inte sett någonstans än men den dyker väl upp här också vad det liderJ jävla_hus skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Som nybliven Parkside-entusiast behöver jag era råd och tips för att få tag i grejer. Har redan köpt fast mig i Ryobi-träsket så det är mest förbrukningsmaterial och småverktyg som inte alltid är i reklamblad jag är ute efter. Tyvärr är hyllorna allt som oftast tomma när jag är där... Finns det något mönster i när hyllorna fylls på?
I min stad är det alltid grejor tillgängliga som är med i veckans erbjudande. Jag brukar ta en sväng dit direkt på måndagen, aldrig varit med om att grejorna varit slut.R ress skrev:Som nybliven Parkside-entusiast behöver jag era råd och tips för att få tag i grejer. Har redan köpt fast mig i Ryobi-träsket så det är mest förbrukningsmaterial och småverktyg som inte alltid är i reklamblad jag är ute efter. Tyvärr är hyllorna allt som oftast tomma när jag är där... Finns det något mönster i när hyllorna fylls på?