2 126 658 läst ·
6 767 svar
2127k läst
6,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Har du hunnit testa den ännu?lsoderlund skrev:
Om så, var du nöjd?
Funderar på att köra inom o kolla om det finns någon kvar. Jag kommer att använda den till hjulmuttrar införts hand, men även till annat skruvande.
Är det någon annan som testat den så får ni gärna ge en liten kort recension här.
Köpte mutterknacken till slut, mest för att jag ska sluta fundera på det varje år den kommer 
1. Hur ska låsningen av hylsorna fungera? Det är ju ett hål i krafthylsan och genomgående i axeln.
2. Är det nån som hittat en billig adapter 1/2" till bitshållare?
Typ:
1. Hur ska låsningen av hylsorna fungera? Det är ju ett hål i krafthylsan och genomgående i axeln.
2. Är det nån som hittat en billig adapter 1/2" till bitshållare?
Typ:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
1: Det är väl en fjäderbelastad kula i tappen, som ska hamna i hålet i hylsan?
2: Du kan få en av mig, fick med en till min Ryobi-knackare. Kommer aldrig att använda den.
2: Du kan få en av mig, fick med en till min Ryobi-knackare. Kommer aldrig att använda den.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Ok, då vet jag inte hur det är tänkt att funka. Sitter hylsan fast hjälpligt?
Vad anser du vara billigt? DeWalts kostar 150kr på bauhaushenq skrev:
Verktygstokig
· Gävleborg
· 14 inlägg
K knipo skrev:
Testat och den fungerar överlag bra. Mest dragit loss saker hittills, och den har inte skadat varken bult eller gänga.
En granne fick låna den häromdagen också då han skulle byta till sommardäck och hans sladd-drivna biltemaknack inte orkade. Det gjorde däremot denna.
Skippa de medföljande hylsorna om du ska dra åt hjulbultar. Köp riktiga sådana som är hårdare i godset. De medföljande flexar lite.
Jag köpte en sådan för ett par år sedan.
Till det jag har haft den till fungerar den helt ok.
Jag har slipat o borrat smådetaljer i plast som skall lagas.
Den är inte den starkaste maskinen, men den är väl å andra sidan mest tänkt till att användas för finlir.
För de pengarna tycker jag att den är helt ok. Använder den mer än den med sladd.
Till det jag har haft den till fungerar den helt ok.
Jag har slipat o borrat smådetaljer i plast som skall lagas.
Den är inte den starkaste maskinen, men den är väl å andra sidan mest tänkt till att användas för finlir.
För de pengarna tycker jag att den är helt ok. Använder den mer än den med sladd.
Fr.o.m 14/5 finns två varianter av bitset
https://www.lidl.se/sv/p/verktyg-och-prylar-foer-aarets-projekt/parkside-bitsats/p34457
Jag har de korta sedan tidigare och måste säga att med avseende på priset är jag nöjd.
https://www.lidl.se/sv/p/verktyg-och-prylar-foer-aarets-projekt/parkside-bitsats/p34457
Jag har de korta sedan tidigare och måste säga att med avseende på priset är jag nöjd.

