2 126 331 läst ·
6 767 svar
2126k läst
6,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
För er som funderar på cykelstället så har jag också fått tips om (men inte själv provat) med en sådan här för de cyklar som har lågt insteg (damcyklar).
Det kan tydligen vara knepigt att få bra fäste och balans på en sådan cykel annars.
Har som sagt varken provat det ena eller det andra själv, så värdera informationen själva.
Det kan tydligen vara knepigt att få bra fäste och balans på en sådan cykel annars.
Har som sagt varken provat det ena eller det andra själv, så värdera informationen själva.
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 167 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 167 inlägg
Nån som har cirkelsågen sen innan och kan säga om den är något att ha?
Har en dewalt kap/gersåg samt en nätdriven hitachi cirkelsåg nu, så parkside cirkelsågen skulle endast vara ett komplement när man behöver kapa nått utan att behöva släpa fram de nätdrivna.
Har en dewalt kap/gersåg samt en nätdriven hitachi cirkelsåg nu, så parkside cirkelsågen skulle endast vara ett komplement när man behöver kapa nått utan att behöva släpa fram de nätdrivna.
Tyvärr tror jag du skulle bli besviken. Det fungerar men du kommer alltid stå mellan två halvbra val A) sladdlös budget vs B) bättre sladda.R RalleB skrev:
Har cirkelsågen och är förvånansvärt nöjd med den av hänsyn till priset. Tycker den är utmärkt att kapa trall med. Även tunnare reglar klarar den fint. Det enda jag stör mig på är klingskyddet som inte är så följsamt ur startposition.R RalleB skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 309 inlägg
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 167 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 167 inlägg
Kanon, det får bli den på måndag som komplement till de andra.J jojjo76 skrev:
Varit nöjd med andra saker i parkside serien som komplement till de dyrare verktygen.
får se om man kan norpa en slit och släng vinkelslip med 30% rabatt med på måndag. mina lokala Lidl hade en hel del såna kvar igår.