Här var dom slut dagen efter så bidde inget ställ :-(

Dheri Dheri skrev:
Tack för tipset, blir en tur dit imorgon.
Är det någon som testat mekstället för cyklar? Är det prisvärt?

För er som funderar på cykelstället så har jag också fått tips om (men inte själv provat) med en sådan här för de cyklar som har lågt insteg (damcyklar).
Det kan tydligen vara knepigt att få bra fäste och balans på en sådan cykel annars.
Har som sagt varken provat det ena eller det andra själv, så värdera informationen själva.

R
Nån som har cirkelsågen sen innan och kan säga om den är något att ha?
Har en dewalt kap/gersåg samt en nätdriven hitachi cirkelsåg nu, så parkside cirkelsågen skulle endast vara ett komplement när man behöver kapa nått utan att behöva släpa fram de nätdrivna.

R RalleB skrev:
Har en dewalt kap/gersåg samt en nätdriven hitachi cirkelsåg nu, så parkside cirkelsågen skulle endast vara ett komplement när man behöver kapa nått utan att behöva släpa fram de nätdrivna.
Tyvärr tror jag du skulle bli besviken. Det fungerar men du kommer alltid stå mellan två halvbra val A) sladdlös budget vs B) bättre sladda.

R RalleB skrev:
Har cirkelsågen och är förvånansvärt nöjd med den av hänsyn till priset. Tycker den är utmärkt att kapa trall med. Även tunnare reglar klarar den fint. Det enda jag stör mig på är klingskyddet som inte är så följsamt ur startposition.

• Gilla
RalleB
  • Laddar…
Borrhammaren reades ut idag för 200 kr styck. Parkside rivningshammare PAH 1700 B2 i förpackning i ett bilbagage, såld för 200 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
johel572 och 6 till
  • Laddar…
john68 john68 skrev:
Borrhammaren reades ut idag för 200 kr styck.[bild]
*Bilhammare/bilmaskin

P Prodigys skrev:
*Bilhammare/bilmaskin
Du ser -har ingen aning om vad jag köpte ens. ;) vet inte vad ord pris är på dylika men detta kändes som ett kap iaf:cool:

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
john68 john68 skrev:
Du ser -har ingen aning om vad jag köpte ens. ;) vet inte vad ord pris är på dylika men detta kändes som ett kap iaf:cool:
Ett verktyg helt enkelt, och då är det bra att ha minst ett sånt. :)

• Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Ett verktyg helt enkelt, och då är det bra att ha minst ett sånt. :)
Så tänker jag med. :cool:Har nu läst på lite och inser att brunnen i pannrummet kan behöva att bytas:thinking::rofl:

• Haha
  • Gilla
Okarlsson och 4 till
  • Laddar…
Här fanns cykelhållarna kvar, så det blev ett sånt stativ och en massa olika pysselgrejer till barnen.

R
J jojjo76 skrev:
Har cirkelsågen och är förvånansvärt nöjd med den av hänsyn till priset. Tycker den är utmärkt att kapa trall med. Även tunnare reglar klarar den fint. Det enda jag stör mig på är klingskyddet som inte är så följsamt ur startposition.
Kanon, det får bli den på måndag som komplement till de andra.
Varit nöjd med andra saker i parkside serien som komplement till de dyrare verktygen.

får se om man kan norpa en slit och släng vinkelslip med 30% rabatt med på måndag. mina lokala Lidl hade en hel del såna kvar igår.

• Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
M Maximarcus skrev:
Var förbi idag och hittade dessa, 39:90 för 4 st 125mm är ju oslagbart! Verkar vara ok kvalitet efter en okulärbesiktning.
Funkade utmärkt.

Någon som köpt den batteridrivna kompressorn som säljs på måndag. Finns det en display som visar trycket?

Behöver till MCn vid bankörningar

U
Enligt hemsidan, ja...

Digitalt pH-mätverktyg för trädgårdsbruk med display och kontrollknappar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.