Har tyvärr ingen koll på det, men jag är på G att skaffa LexCom och funderar på switchen och om det inte är bättre att ha en egen switch som innehåller en hel del funktion tex DNS och brandvägg. Så hur är det med det i S100-T?
Det är klart att det gissningsvis blir snyggare i skåpet att använda S100-T. Men visst borde man lite snyggt kunna dra in och ut trådar, eller det blir kanske lite stökigt? Ingen som har några bilder på hur det ser ut?