9 425 läst ·
6 svar
9k läst
6 svar
Leverantören Ohmotron
Har råkat utför ett uttag men en fästskruv!
Rena s***n tycker jag!
Blev ett eljo som fick ersätta!
Då vet man va man får!
Rena s***n tycker jag!
Blev ett eljo som fick ersätta!
Då vet man va man får!
De nya uttagen från H N tycker jag är helt ok , Lätta att jobba med. För en tid sedan köpte jag 8 uttag på samma ställe av okänt fabrikat men de var levererade av Malmbergs - detta var grisen i säcken - fortlöpande har jag bytt ut dessa mot ohmtron istället. De jag bYtte ut var mycket svåra att arbeta med och det värsta var
att barnsäkerheten var så bra att det inte gick att
trycka in kontakten. Uttagen gick att använda om man plockade bort barnspärren , men det vill man inte. Uttagen var fyrkantiga och barnsäkerhetsplasten var röd. De var fint förpackade under namn som "lille elektrikern " eller liknande.
att barnsäkerheten var så bra att det inte gick att
trycka in kontakten. Uttagen gick att använda om man plockade bort barnspärren , men det vill man inte. Uttagen var fyrkantiga och barnsäkerhetsplasten var röd. De var fint förpackade under namn som "lille elektrikern " eller liknande.
Klicka här för att svara