Harald Nyborg säljer dessa uttag/strömställare mm. De ser OK ut men hur är kvaliten?

Är det någon som har kört med dessa?
 
Ser exakt ut som dom strömställare/uttag som Malmbergs säljer.
Känns klart och tydligt att dom är billiga vid montage!
 
Har råkat utför ett uttag men en fästskruv!
Rena s***n tycker jag!
Blev ett eljo som fick ersätta!
Då vet man va man får!
 
sverre skrev:
Ser exakt ut som dom strömställare/uttag som Malmbergs säljer.
8) Det står t.o.m. Malmbergs på baksidan. :D
 
Bauhaus säljer dem oxå, fast under namnet JOEL! ;D Min elektriker använde dessa i hela tillbygget, och de är snygga!
 
De nya uttagen från H N tycker jag är helt ok , Lätta att jobba med. För en tid sedan köpte jag 8 uttag på samma ställe av okänt fabrikat men de var levererade av Malmbergs - detta var grisen i säcken - fortlöpande har jag bytt ut dessa mot ohmtron istället. De jag bYtte ut var mycket svåra att arbeta med och det värsta var
att barnsäkerheten var så bra att det inte gick att
trycka in kontakten. Uttagen gick att använda om man plockade bort barnspärren , men det vill man inte. Uttagen var fyrkantiga och barnsäkerhetsplasten var röd. De var fint förpackade under namn som "lille elektrikern " eller liknande.
 
RoTe
Har oxå råkat ut för dom där kassa uttagen, måste byta mitt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.