Jag köpte ( "några" år sen ) av en leverantör i hindås.. Undrar om dom hette "färdig betong" minns inte riktigt.Joachim-67 skrev:
Svarar mig själv
Fick grymt bra hjälp och leverans av Kvarnbäckens Betongfabrik AB som finns i Kungsbacka.
Stötta med kunskap och smidigt även för oss nybörjare
Platta gjuten idag 
Fick grymt bra hjälp och leverans av Kvarnbäckens Betongfabrik AB som finns i Kungsbacka.
Stötta med kunskap och smidigt även för oss nybörjare
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Anmäler detta inlägg - så får vi se om Byggahus.se har några WWW normer,,,
Saxtat ur forums-regler
4.4 Visa respekt och hjälp till om du kan
Diskutera sakfrågor utan att brusa upp eller gå till personangrepp. Det är naturligt att ha olika åsikter.
4.4.1 Vi välkomnar nya medlemmar och behandlar dem väl.
4.4.2 Ingen fråga är för dum att ställa. Alla har vi olika erfarenhet och utgångsläge. Har du inget sakligt svar, bara ignorera frågan och svara inte.
Hajar ni ?
Saxtat ur forums-regler
4.4 Visa respekt och hjälp till om du kan
Diskutera sakfrågor utan att brusa upp eller gå till personangrepp. Det är naturligt att ha olika åsikter.
4.4.1 Vi välkomnar nya medlemmar och behandlar dem väl.
4.4.2 Ingen fråga är för dum att ställa. Alla har vi olika erfarenhet och utgångsläge. Har du inget sakligt svar, bara ignorera frågan och svara inte.
Hajar ni ?
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Jag har raderat inlägg som var off topic.
Tänk på att det blir svårt för läsaren (inte bara TS) att hitta den värdefulla informationen om vi går för mycket off topic.
Tänk på att det blir svårt för läsaren (inte bara TS) att hitta den värdefulla informationen om vi går för mycket off topic.
Klicka här för att svara