:D :D :D Vill bara berätta att vi kommer att få vårat hus vecka 46 nu i år. Vi hade först blivit lovade vecka 24 nästa år!!!!!! Snacka om tidigarelagd leverans. Men,,,,,,,glada blev vi :D :D.Så nu är vi  mitt uppe i planering av fabriksorder och allt möjligt. det ska bli JÄTTEROLIGT. Ville bara dela med mig av vår glädje.
Vi ska bygga ett Ymer från älvsbyhus.
 
Grattis o Lycka till!
 
Grattis!
Vi har oxå v.46 som leveransdag första budet var v.7 2007.
 
Grattis!! Det blir som en tidig julklapp för er. :)
 
Låter skoj :) Lycka till
 
Idag kom det ett lass med grundbetonggrejor till en tomt här på södra maran i Boden, och skylten med älvsbyhus sitter redan uppe, så snart händer det säkert något...
 
Japp!! Det är min & makens Ä-hus skylt (antar jag, om ingen i närheten oxå bygger med Ä-hus)

Den 29/9 kommer huset!

Nervöst men jätteroligt!

Mvh Lena

 
Vad ska ni bygga för hus?? Vi ska som sagt var bygga ett Ymer o man längtar så.
 
Jofi 2 skrev:
Japp!! Det är min & makens Ä-hus skylt (antar jag, om ingen i närheten oxå bygger med Ä-hus)

Den 29/9 kommer huset!

Nervöst men jätteroligt!

Mvh Lena
Lycka till, just nu är vi er närmaste granne, men det blir väl fler.Det går ju så fort med ä-hus-så ni flyttar väl in efter 1 vecka.
Vilken sorts hus?
Skriv gärna på tråden södra maran i socialt, vi försöker få igång den.
Kommunen kommer och röjer ned mot älven nu så det blir en fin utsikt i höst-Välkomna till kvarteret! ;D
 
Förresten kom förbi och fika om ni är där.Jag är mest hemma nu, barnledig. 8-)
 
  • mumin0608001liten_001.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Riktigt så fort går det inte ;)

Huset är ett Ymer och det tar ungefär 5 veckor att få klart allt när huset är på plats.
Själva husresningen går iof på en dag.

Nästa vecka börjar de med markarbetena och den 29 september kommer huset.
Det känns otäckt nära nu.
 
Grattis Helene!
Vi har fått vårat Ymer redan, väntar bara på slutbesikningen 13/9.
Vi känner att vi är hel nöjda med allt visst finns det en del som vi ska ta upp med besiktningsmannen men förhoppningsvis löser allt sig.
Så nu packas flyttlådorna för fullt=)
Hade från början besiktning den 21/9 så vi har fått den lite tidigare.

/Maria
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.