Vi ska bygga ett Ymer från älvsbyhus.
Grattis o Lycka till!
Lycka till, just nu är vi er närmaste granne, men det blir väl fler.Det går ju så fort med ä-hus-så ni flyttar väl in efter 1 vecka.Jofi 2 skrev:
Vilken sorts hus?
Skriv gärna på tråden södra maran i socialt, vi försöker få igång den.
Kommunen kommer och röjer ned mot älven nu så det blir en fin utsikt i höst-Välkomna till kvarteret! ;D
Riktigt så fort går det inte 
Huset är ett Ymer och det tar ungefär 5 veckor att få klart allt när huset är på plats.
Själva husresningen går iof på en dag.
Nästa vecka börjar de med markarbetena och den 29 september kommer huset.
Det känns otäckt nära nu.
Huset är ett Ymer och det tar ungefär 5 veckor att få klart allt när huset är på plats.
Själva husresningen går iof på en dag.
Nästa vecka börjar de med markarbetena och den 29 september kommer huset.
Det känns otäckt nära nu.
Grattis Helene!
Vi har fått vårat Ymer redan, väntar bara på slutbesikningen 13/9.
Vi känner att vi är hel nöjda med allt visst finns det en del som vi ska ta upp med besiktningsmannen men förhoppningsvis löser allt sig.
Så nu packas flyttlådorna för fullt=)
Hade från början besiktning den 21/9 så vi har fått den lite tidigare.
/Maria
Vi har fått vårat Ymer redan, väntar bara på slutbesikningen 13/9.
Vi känner att vi är hel nöjda med allt visst finns det en del som vi ska ta upp med besiktningsmannen men förhoppningsvis löser allt sig.
Så nu packas flyttlådorna för fullt=)
Hade från början besiktning den 21/9 så vi har fått den lite tidigare.
/Maria
Klicka här för att svara
