4 477 läst ·
31 svar
4k läst
31 svar
leva&bo bilagan...
Sida 1 av 3
efter några år vet ju iaf jag hur jag vill ha det...var badrummet skall ligga, hur stor hall, hur mycket köksbänkar osv...Därför myntar jag uttrycket; själv är bäste arkitekt! Men visst var det värt 13:- för att få proffsutlåtande. Alltid lär man sig något ( och alltid ser man något bra/dåligt som proffsen inte ser) 
En sak som jag reagerade på det var priset som angavs.
Det stog att det var nickelfärdigahus och att det inte var tomten och avgifter inräknat.
Det jag verkligen undrar är grunden inräknat i priset ?
Jag misstänker att en viktig del har missats, typ 300000 kr :-/
Det stog att det var nickelfärdigahus och att det inte var tomten och avgifter inräknat.
Det jag verkligen undrar är grunden inräknat i priset ?
Jag misstänker att en viktig del har missats, typ 300000 kr :-/
Så. Nu har jag köpt bilagan för 5kr. Tack kiosken. 
Det var lite kul läsning. Jag älskar att titta på planlösningar.
Den där betygsättningen skulle jag oxå kunna göra, behöver man vara arkitekt för det?
Speciellt när ena arkitekten tyckte första husets entre var trång, arkitekt nr 2 benämner samma hall som generös ???
Skämt åsido, bilagan var värd 5kr tveksamt med 13kr
Det var lite kul läsning. Jag älskar att titta på planlösningar.
Den där betygsättningen skulle jag oxå kunna göra, behöver man vara arkitekt för det?
Speciellt när ena arkitekten tyckte första husets entre var trång, arkitekt nr 2 benämner samma hall som generös ???
Skämt åsido, bilagan var värd 5kr tveksamt med 13kr