Nån som känner till nån eller kanske någon här inne som funderar på att sälja en tomt i västra Göteborg m. omnejd? Vi letar efter en tomt i sydväst (men även Nordväst-Torslanda är intressant), behöver inte vara överdrivet stor, vill bygga villa på ca 150-160m2. Men vill ha någorlunda nära till havet.....
Tyvärr är vi inte så rika att vi kan bjuda över 1 miljon....... kanske är det helt omöjligt då? :'( . Hoppas alla fall att nån kanske skulle vara intresserad?

Mvh
Susanne
 
Jag vet ju att det här är som att leta efter en nål i en.......
men man måste ju visa sitt intresse! ::)
 
Just nu är det väldigt ont om tomter i dessa områden, de tomter som finns är dyra. Jag har sett tomter för runt 1,5 miljoner.
 
Är också intresserad av Torslanda med omnejd, hittar du något dyrare som räcker till 2 är jag gärna med och delar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.