Hej!
Som en del här säkert har sett så brukar vi med ojämna mellanrum hålla seminarier om olika ämnen inom finsnickeri. Det har tex handlat om sicklar, handöverfräs, gitarrbyggande med mera. Nästa seminarium (om tvingar och tvingande) kommer att vara i slutet av sommaren, här hos oss i Lund.
Nu letar jag efter någon som hade varit intresserad av att filma detta för att kunna lägga upp på youtube. Finns det intressenter? Du bör ha någon form av stativ för kameran, någon form av mygg-mikrofon och sen kunna göra enklare redigering av filmen. Det är, precis som seminarierna, ett helt ideelt arbete.
Exakt vad man behöver i form av teknisk apparatur vet jag att det finns många här som har koll på, fyll gärna i!
Här är lite länkar till tidigare seminarier och filmer:
Som en del här säkert har sett så brukar vi med ojämna mellanrum hålla seminarier om olika ämnen inom finsnickeri. Det har tex handlat om sicklar, handöverfräs, gitarrbyggande med mera. Nästa seminarium (om tvingar och tvingande) kommer att vara i slutet av sommaren, här hos oss i Lund.
Nu letar jag efter någon som hade varit intresserad av att filma detta för att kunna lägga upp på youtube. Finns det intressenter? Du bör ha någon form av stativ för kameran, någon form av mygg-mikrofon och sen kunna göra enklare redigering av filmen. Det är, precis som seminarierna, ett helt ideelt arbete.
Exakt vad man behöver i form av teknisk apparatur vet jag att det finns många här som har koll på, fyll gärna i!
Här är lite länkar till tidigare seminarier och filmer:
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Oj herrejösses, såg mitt namn o trodde ni föreslog att jag skulle filma.Frustrator skrev:
Jag tror min kompetensprofil passar bättre som redigerare isåfall. Dom där filmerna med den skäggprydde duracellkaninen går ju så himla snabbt i svängarna så jag tänkte isåfall fokusera på mer modest hastighet så folk hänger med i vad som sägs.
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Grymt!Ola C skrev:
Oj herrejösses, såg mitt namn o trodde ni föreslog att jag skulle filma.
Jag tror min kompetensprofil passar bättre som redigerare isåfall. Dom där filmerna med den skäggprydde duracellkaninen går ju så himla snabbt i svängarna så jag tänkte isåfall fokusera på mer modest hastighet så folk hänger med i vad som sägs.
[video]
Tom för en väschöte gick det att förstå skånskan.
Kan du inte bara filma med Daniels mobil och så är saken biff?
Ingen risk din pajasOla C skrev:
Oj herrejösses, såg mitt namn o trodde ni föreslog att jag skulle filma.
Jag tror min kompetensprofil passar bättre som redigerare isåfall. Dom där filmerna med den skäggprydde duracellkaninen går ju så himla snabbt i svängarna så jag tänkte isåfall fokusera på mer modest hastighet så folk hänger med i vad som sägs.
[video]
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Bästa svaret
Klicka här för att svara
