Var inne på k-rauta och de sålde ett paket med gsr12v sd med extra bits och borr och annat. dubbla 2.6 nimh batterier. 1700:- Såg att de sålde maskinen löst för 2300 annars.
Med hyfsad låda såg det ut att vara också
1.9kg väger den dock men e ju en riktig maskin...
Vad sägs om den?
Med hyfsad låda såg det ut att vara också
1.9kg väger den dock men e ju en riktig maskin...
Vad sägs om den?
eller med 3 st 1,5 batterier för 750kr
http://www.lawson-his.co.uk/scripts/details.php?cat=Deal%20162%20-%20New%20Year%20Deals&product=98630
http://www.lawson-his.co.uk/scripts/details.php?cat=Deal%20162%20-%20New%20Year%20Deals&product=98630
det är dcok inte samma. den har 10mm chuck och andra spec. desutom är batterierna nicd batterier. isåfall läggare jag gärna på 1000kr för att få nimh och 13mm
Dock myucke bra pris. kanske ska beställa en sådan til lilltösen på 1 år... =)
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
blev den från krauta. dubbla batterier och 13mm chucken. desutom en störrelåda med fack för tillbehöv. helt klart nöjd.. extra borrkasetter och annat.
1700:- köper man sakerna löst dvs maskin och sedan grejerna hamnar man på 2900:- (på k-rauta eller clasohlsson)
1700:- köper man sakerna löst dvs maskin och sedan grejerna hamnar man på 2900:- (på k-rauta eller clasohlsson)
Springare skrev:Ska du bara borra i trä så kan jag rekommendera
GSR 10,8 V-LI-2 som borrar upp till 19 mm. Har själv borrat en del 16 mm hål utan problem
2 batterier på 1,3 Ah som man laddar på 30 min.
Chucken tar upp till 10 mm.
2 växlar 0 400 / 1.100 varv/min.
Inbyggd LED-belysning som ibland varit riktigt bra
Vikt 1,1 kg.
Jag gav 1595:-
Kan bara hålla med. Bosch GSR 10,8 Li är en superbra maskin för skruvjobb och borrning i trä! Såg idag att den finns på K-rauta för 1595:- just nu.
Stod och tittade på den med. Och finns den kvar när lönen kommer nöästa månad e risken stor att man handlar en sådan med. Man kan itne ha för få maskiner =)
skämt åsido. helnöjd med denna. visst inte lättaste men jag är stark
skämt åsido. helnöjd med denna. visst inte lättaste men jag är stark
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden