Tja! Söker med ljus o lykta efter Svart granit med polerad yta. Det ska även vara ett lätt lätt glitter gärna i guldigt material, iaf silver, och stenmönster under den polerade utan ytan.

Jag har sett detta en gång och allt jag minns är namnet Granit o sen en nummer serie på XXX.

Har försökt illustera på bild hur jag vill ha det... kan ni tänka er känna till ett märke och namn på klinkers som funkar?

Det ska vara till köket och det ska vara gärna större klinkers på 40x40 eller 50x50, som minst 30x30.

• granitgolv.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag var på Bauhaus i Gbg i helgen och där hade de 30 x 30 av samma sort du söker. Troligen inte samma märke men ta en kik vettja.

T
Cheapy har också något liknande!

Var kan man hitta svart granit klinkers till bra pris?

Finns en firma här där jag bor i Skellefteå, heter Artic Kvartsit , dom säljer allt i stenmaterial! En kompis har lagt polerad granit i sin hall därifrån , blev skitsnyggt!
Dom nås på 0910-703200

Har polerad svart granit i köket: Må vara snyggt men mycket opraktiskt, minsta fläck syns och måste torrtorkas efter att man våttorkat det om det inte ska bli fula fläckar.

Jo det må vara sant att det är lite opraktiskt men snyggt iaf, men man kan ju ta lite gåare nyans så syns det inte lika mycket som mot svart.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.