Hejsan!
Jag letar efter badrumsinredning som ser vettigt ut men också till en vettig peng. Köket som jag renoverar blir nog en aning dyrare än jag trodde. Det blir också lite mer exklusivt än jag trodde så jag får väl skylla mig själv.

Någon som vet var man kan få tag i vettigt snygg badrumsinredning? Vill ha vask med skåp under 700mm bredd, spegel 700mm bredd och ett högskåp till handdukar etc...

Min budget säger ungefär 15.000:- för allt. Samtidigt är jag kräsen av mig och vill inte att det ska se för plastigt ut som vissa trä-imitationer kan göra.

Vill helst att det finns en återförsljare i skåne eller helst i närheten av Kristianstad.

Förslag någon?

Tack!!

Vedum kök och bad vedum.se

T
Skumpen skrev:
Vedum kök och bad vedum.se
Han hade en budget på 15 000 inte 150 000 : )

kika efter visningsex på blocket -finns hur mkt trevligt som helst :-) även tjogvis m folk som uppenbarligen inte kan måtta o säljer av sina nya grejer....

IKEA:s nyare serier ser rätt bra ut. Kvalitet väl i nivå med mer vedertagna märken.

Tack för tipsen.
Ska kolla upp dom olika alternativen. Hade totalt glömt bort IKEA :p

Hej Varpor jag tycker att du kan titta på Vedums badrumsinredning de är av bra kvalite även deras Basic modell finns för 3700:- för 55 cm bredd ock vidare uppåt i pris och bredd, har deras själv och är mycket nöjd efter 7-8 år. Gå in på sigro.se så har du bilder coh prisuppgifter.Du tank 77 vad får du dina siffror ifrån 150000:- det är nästan så man tror att du är jornalist på en kvällstidning för att sälja lösnummer

Måste du ha 70 bredd?

Här finns ju ett bra paket tycker jag för endast 7000kr iof 60 bredd men inkluderar kommod,tvättställ,högskåp,spegel med belysning i ek, björk eller vitt.

I från skbv(skånskabyggvaror i helsingborg)

Direktlänk--> http://www.skanskabyggvaror.se/produkt/siljan_ek_60_paket-5409

Tack för tipsen. Nu har jag ännu mer beslutsångest :p

Jag har beställt altanfönster/dörrar och tak från skbv i olika omgångar, och det har funkat bra då med kontakterna och leveranserna och varit bra grejer.
Jag är nu sugen på att gå vidare med rusten av badrummet, efter ha hållit på med köket i evigheter, och funderar på att köpa badrumsinredningen från skbv. Nån som har testat den delen av deras sortiment och kan lämna ett utlåtande?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.