Friteradräka Friteradräka skrev:
Precis, plockat bort tejpen. Och jag vet inte hur den ska sitta på ett annat sätt än så jag satt den. Får inte in den längre än den sitter. Ser ut som att metallen går mot listen. Vet inte om din blev lite perforerad när du stängde själva kopplingen men det blir min i iallafall. Kan det vara felet?
Nej den ska inte bli hål eller perforerad, då har du satt i den fel, det är samma misstag jag gjorde. Den skall föras ner helt mot botten sen in

J J-banan skrev:
Nej den ska inte bli hål eller perforerad, då har du satt i den fel, det är samma misstag jag gjorde. Den skall föras ner helt mot botten sen in
Ok ja, men det är som två sporrar. Hur ska man lyckas stänga utan att perforera?

• Plasthållare med två sporrar hålls i hand; fråga om säker stängning utan perforering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • LED-remsa med synliga anslutningspunkter mot en träyta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ok ja, men det är som två sporrar. Hur ska man lyckas stänga utan att perforera?
Åh fy satan! Den lyser! Den ska in under en del och inte klämmas fast som jag hade satt den. Tack hörni och framförallt j-banan! Trevlig helg!

Åh fy satan! Den lyser! Den ska in under en del och inte klämmas fast som jag hade satt den. Tack hörni och framförallt j-banan! Trevlig helg!
Toppen!😁👍

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.